10 saker om mig!


*Jag föddes 17 november 1992

*Är mörkblond men färgade håret brunt i höstas

*Är bara 156 och väger ca 45kg

*Har bara 35 i skor

*Har tränat brottning sen jag var 12år

*Bor i en by utanför Lund med mamma, pappa, bror, en hund och en kanin

*Jag har 29 underbara kusiner (snart 30)

*Jag går media med inriktningen expo

*Jag har varit i Danmark, Finland, Tyskland, Frankrike, Spanien, Turkiet, och några lände till

*Jag har aldrig testat på att röka p.g.a. att jag tycker det är så fruktansvärt äckligt

Kommentarer:

1 CLIP:

skriven

Håller med dig om rökningen där, lika långa är vi också=)

2 m a t i l d a - n e v n u t r a l:

skriven

nej men de behövs inte!

du behöver nt skriva ett inlägg

då kan du lika väll förkara här

annnash frågar ja en annan^^

för ja vill ha svaret fort.

men ja brukar fatta föörsök iallfall:DDD

3 m a t i l d a - n e v n u t r a l:

skriven

okej men vad menar du med markera+xd

4 m a t i l d a - n e v n u t r a l:

skriven

vad menar du med markera?

- förklara lit långsammare steg för steg.

ja ska lägga t dej!<33

5 m a t i l d a - n e v n u t r a l:

skriven

gö de du :DD<33

6 Kornelia:

skriven

smart att aldrig prova röka. Det ska du vara stolt över, jag håller helt med dig på den punkten :)

7 Anonym:

skriven

expo? går du på guc i uppsala? :)

Kommentera här: