Festen

God morgon söta läsare. Hoppas ni hade en kanon kväll igår, de hade i alla fall jag.

Vid 18.00 så cyklade jag och mötte upp Cessan och sedan körde hennes pappa oss till festen som låg ca 3km utanför Lödbröd. Tjejen som hade festen hette Rebecca och firade in 17årsdag.

Och de spelade typ dansband hela kvällen, typiskt bönder :D haha. Men det var trevlig. Fick även reda på att någon på festen hade sprängt mina kusiners brevlåda och att de typ blivit jagade av mina kusiner och deras pappa sen, haha. Alla kände typ mina kusiner, de bor i Lödbröd :P

Sen så mobbade typ alla på festen mig för mitt namn, haha och uttalade det jätte konstigt. För de hade varit en gång som de var en tjej som hade presenterat sig för dem som hette just Martina och hade uttalat de sådär konstigt, haha :P  






Bilderna blev jätte dåliga ja vet, men ja vet inte hur man ändrar inställningar på min nya mobil :P haha

Kommentarer:

1 Linnéa & Elina:

skriven

Vad tycker du om Blondinbellas nya hårfärg, blond vs brunett?

Ha en fortsatt bra dag!

/Linnéa & Elina

2 Jossi:

skriven

Sv; Varse :)

Allt bra? :)

3 Jossi:

skriven

Sv; Härligt :)

Aa, det är bara bra :)

Händer idag då? :)

4 Cessan:

skriven

Det var en riktigt rolig kväll. Specielt när vi fick reda på det med dina kusiner. Och tänk på ALLA som mobbade mig för du vet vad. Men det var riktigt kul

Kommentera här: