Redan trött på skolan!

Plugg, plugg och plugg. Ja det är det ända jag har gjort sedan jag kom hem idag. Har mycket läxor och så har vi även fått ett prov tills på fredag :(


Jag till och med somnade medans jag pluggade i soffan, och vaknade av att min bror snackade med mig. Så jag har inte hunnit med att träna idag heller, och ja jag vet att de är viktigt med träningen i med att de går på mitt betyg men i detta fallet var jag tvungen att prioritera. Tycker egentligen de är sjukt dålig i med att jag valde specialidrott bara för en ska och de vara att skolan skulle ta hänsyn till min träning men de kan jag ju inte påstå att den gör, inte när man slutar 16.30 flera gånger i veckan och då inte är hemma förens vid 18.00. Tänk då på att jag sedan börjar träna 18.30 och ska cykla till träningen som ligger 7km här ifrån och det är uppförsbacke nästan hela vägen. Ja har heller inte tillräckligt stort skåp så att jag kan ta med mig mina träningskläder så att jag kan åka direkt från skolan :(

Kommentarer:

1 MenJagVetInte - Lite snyggare, lite bättre.:

skriven

Heej! Hur äre? förutom att du har så mkt i skolan då :P

2 My:

skriven

Sjukt dålig att skolan inte kan fixa såna skaer :/

Kommentera här: