Fettis tisdagen

Vanlig skola dag idag me. Men vi fick håla från matten så jag Sandra, Johanna och Victoria stack in till stan och åt lunch på mc, och snälla Johanna lånade ut pengar till mig så att jag med kunde äta för jag hade glömt min plånbok där hemma.
Sen blev de att öva till de nationella provet i engelska. Sen på dator kunskapen så lärde vi oss en massa nya funktionen i ps och det var super kul, haha skrattade typ hela lektionen.

Sen så är det ju fettis tisdagen idag, har ni ätit många semlor? De har inte jag, jag har inte ätit en ända men de kan ju beror på att jag inte tåler de, eller jo jag tåler själva bullen men inte grädden och sen så gillar jag inte mandelmassan. Så får se om det blir en bulle utan grädde och mandelmassa, haha :P





Kommentarer:

1 Sofijah:

skriven

sv: ja det är så toppen ! SEMLOR , jag gillar inte mandelmassan men semlor - mmmums!

Kommentera här: