Kusinbarnet på besök

Förlåt att jag inte har skrivit innan men jag har inte haft tid. Först så pluggade jag lite och sedan så kom min kusin och hennes dotter Nathalie så det blev att jag och bror stack ut och åkte pulka med henne e stund. Faktiskt ganska kul, haha. Första gången jag är och åker pulka denna vintern.
Efter vi hade varit ute och åkt så gick vi in och värmde oss med goda kakor och något varmt att dricka. Sen så gick jag, mamma, Dennis (bror), Pernilla (kusin) och Nathalie (kusin barn) ner till kyrkan för att titta på Rikards grav, och de flesta blommorna var faktiskt fortfarande fina. Men det hade varit kråkor och hackat i sönder hans gravljus, lite tråkigt. Sen när vi kom hem så hyrde jag och Nathalie filmen sjöjungfrun, enligt mig Ariel fast blondin. Sen så blev det linsoppa med köttfärs i och det är en av min favorit rötter, så jag var super nöjd med maten.
Efter maten så blev det att rita en stund innan Pernilla och Nathalie skulle åka hem.
Hoppas ni har haft en lika bar söndag som jag.







Kommentera här: