Skolan igen

Då var det måndag och skola igen. Idag i skolan så har det inte hänt så mycket, har bara haft tråkig engelska och sen så har jag haft graf.
Tror det eller ej men idag på grafen så fick jag och Sandra sluta 4min tidigare av Bosse bara för att vi skulle hinna med våra buss hem, haha. Men så var vi tyugna att springa till L-huset för Sandra hade glömt sin bok, och när vi skulle in genom dörren till trappan så ställde sig en jävla alban och höll för dörren, sånt blir man så irriterad på när man har bråttom. Sen när hon hade hämtat sin bock så fick vi springa hela vägen till bussen bara för de.
Men nu så är jag hemma och nu tittar jag lite på de nya vårmodet. Super finka kläder må jag säga. Åh gud vad jag längtar till våren nu. Tänk att kunna gå hemifrån på morgnarna utan att behöva ta på sig halsduk, vantar och en tjocka jacka för att man inte ska frysa och sen när man väl är ute så fryser man som satan ändå. Nä det är mycket bättre när man bara behöver ta en tunn jacka eller en tjockare tröja på sig.

Här är lite av de kläderna/skorna som jag hade tänkt köpa nu inför våren. Prisklasen ligger mellan 150-450kr på kläderna och skorna kostar 400kr







Kommentera här: