Den längsta dagen på veckan

Onsdag, den jobbigaste dagen på veckan. Dagen har varit ganska chill fast det är onsdag och man börjar 10.00 och slutar 16.30. Historian var tråkig som vanligt, men Martin (läraren) försökte muntra upp oss och dansade lite och härmade oss när vi sitter med mobilerna.
Sen på engelskan så hade vi ingen lärare i klassrummet och ja killarna störade sig en del och jag och Malin som satt längst bak höll på att dö av skratt, haha.
Sen så är jag väldigt stolt över mig själv för vi fick tillbaka våra matte prov i dag och jag fick VG och de e så jävla bra för att vara Martina ska jag säga.
På idrotten så blev det en dans som uppvärmning och det gick gaska bra faktiska, sen så blev det volleyboll som e så jävla tråkigt och då så spräckte jag även ett blodkärl i tummen XD
Efter idrotten så missade jag och Anna bussen så snälla Nicklas körde oss hem.

Kommentera här: