Skolan

Idag så har vi först varit på en grej där man kan få mera information om vad man kan välja till 2-an, jag funderar på antingen våga tala eller danska. Det är de två som låter roligast. Sen så hade först en "film" om förintelsen och sedan en tyst minut för alla som har varit med om detta.
Sen så efter lunch så blev det engelska och där så skulle vi ha med ett foto på något som beskriver sig själv och sedan berätta om detta, det gick ganska bra för mig trots att jag var så nervös, jag hatar att prata in för många. Där efter så blev det datorkunskap som var ganska dryg idag.
På vägen hem med bussen så fick jag även reda på att vi ska ha engelska prov nästa vecka, så nu ska jag gå och öva lite på de. 
Föresten, någon mer än jag som längtar som fan till sommaren och värmen?

Kommentarer:

1 sanne:

skriven

hej, skulle vilja vet lite om bloggandet:)

har fixat en men inte kommit igång än.. kostar det att ha en egen design ? och om inte, hur lägger man då upp denpå blogg ?

kram

2 Elise:

skriven

får se hur de andra bilderna ser ut :)

kanske kan göra ngt bättre med dem



haha och jag ska till värmen om 16 dagar :P

Kommentera här: