Kommentarer:

1 isabell:

skriven

lakt till dej nu så lägg till mej :)

2 isabell:

skriven

okej, bra =)

3 Petra:

skriven

Hej :) ja, gärna. Fixar det nu (y)

4 Leonard:

skriven

Hej! Jag är en av finalisterna i veckans blogg hos Hanna och Martina, skulle bli jätteglad om du la din röst på mig! (Man kan rösta så många gånger man vill) Rösta på mig i detta inlägget; jag är nr. 8!



http://hannahochmartinanevergivesup.blogg.se/2009/june/deltavling-i-veckans-blogg.html#comment



TACK SÅ MYCKET FÖR DIN RÖST!!!



Leonard :)

5 Jossan:

skriven

vilken söt blogg du har!



sv: haha det har jag aldirg funderat på! men jo, det kan jag göra om det är ett porträtt som ska göras :) i annat fall kan jag fundera över saken :)

6 johan:

skriven

sv; okej, nej det är ju sant! :P

Kommentera här: