HEMMA!

Hejsan, nu är jag hemma igen efter två helt underbara veckor i Turkiet. Det har hänt mycket men tänker inte ta allt på en gång för då blir det nog lite långtråkigt.
Men jag kan ju berätta att på hotellet där vi bodde var helt fantastiskt, nära till havet, där fans pol och personalen var så snälla. Som jag skrev i något tidigare inlägg så hade vi ca 42 grader i skuggan mitt på dagen så nu när jag kom hem och det bara var 22 så kan jag säga att jag frös lite.
Men nu ska jag snart kolla igenom vem som vann tävlingen om presenten jag köpte i Turkiet :) Föresten vill ni att jag avslöjar vad jag köpt?

Kommentarer:

1 -Milly-:

skriven

jag följer dig. :)

2 Elise - En blogg är som en dagbok:

skriven

innan du avslutar, avslöja vem av de som var med i tävlingen som vann. då blir det mer spännande för dem ;)

Kommentera här: