Min ointressanta dag på jobbet

Nu ska ni få höra om min ointressanta dag på jobbet!

Började med att fastna i en bilkö och satt fast där i 20 min. Medans vi satt fast där så hade de en undersökning på radion om vad som var det mest osexiga en kille/tjej kunde ha på dig och till min förvåning så tyckte killarna att det var jeans leggins på tjejer :O, hos killarna så var de gummiband runt byxorna.

När vi väl var framme vid lägenheten vi skulle städa så var det dags för frukost.  Och lägenheten var så smutsig så de var inte sant, rutorna var så svarta att man inte kunde se ut genom dem, de hade stänkt bajs i hela toan som stått i flera år. DET VAR SNUSKIGT!

När vi var färdiga med lägenheten så satte jag mig hos de andra sommarjobbarna och Louise och Madde underhöll oss, haha de e bara för roliga de systrarna men så är dem ju också får Furelund och de säger allt :D

Kommentarer:

1 Bea:

skriven

följa varandr på blogglovin?

2 Bea:

skriven

så har lagt till dig nu :)

3 J:

skriven

hahaha lät ju fan super kul de där hörru ;)

4 J:

skriven

Och lägenheten var så smutsig så de var inte sant, rutorna var så svarta att man inte kunde se ut genom dem, de hade stänkt bajs i hela toan som stått i flera år. HAHAHAH,



det ^^

Kommentera här: