Söndagsmorgon

Godmorgon alla!
Som jag sa i ett tidigare inlägg så skulle ju min farbror ha 40 års fest igår. Och det var mycket trevligt. Jenny hans sambo hade lagat världens godaste kycklinggryta, och gud så gott det var! Sen så hade hon också bakat en massa goda bullar, kakor och tårtor. Hur gulligt är inte det av henne, hon har hållit på med allt de i en hel vecka i med att på min pappas sida så är det en ganska stor släckt, ja pappa har 8 syskon men tyvärr bara 7 i livet :/
Sen på kvällen vid ca 21.30 så pallade jag inte vara kvar och det hörde mitt lilla kusinbarn Nathalie så hon och jag stack hem till mig och drack läsk och kollade på bolibompa, haha. Men det var väll skoj förutom att vi bara såg på ett program i max 1 min för sen ville hon byta, ahah.

Sen så är det ingen vanlig dag idag, för idag är det Nathalies 5-års dag, hurra hurra hurra! 

Jag & Nathalie!



Kommentarer:

1 Emma:

skriven

svar: åh tack så mkt ! :)

Kommentera här: