Ses om två veckor Sandra <3

I morse vid 4 tiden så vaknade jag av att min mobil vibrerade, då tänkte jag bara nej jag vill inte gå upp (trodde klockan var 6.45). Men när jag väl tagit mig upp och tar fram min mobil så ser jag att jag fått ett sms, då blev jag sur liksom vem skickar ett sms 4 på morgonen? Men sen såg jag att det var från Sandra och hon hade skrivit världens gulligaste sms:
Godmorgon min älskling!
Hoppas att allt är bra med dig :) nu sitter jag i bilen på väg hihi <3 kommer sakna dig och älska dig mycket !<3 Kärlek till dig <3
Sandra ha det nu super härligt i Dominikanska Republiken. Glöm bara inte att sola och bada lite för mig me. Kommer sakna dig gumman men vi ses om två veckor igen. Puss på dig <3


Jag vill ha tillbaka min naturliga hårfärg mörkblond, se bild ovan ;)




Kommentera här: