Chill dag

Lugn dag idag i skolan och det gillar vi. Fick även sluta en timme tidigare från expon pga av att vi var på kulturen och så tyckte vi det var onödigt att åka tillbaka till skolan för att fotas och sedan åka tillbaka in till stan för att kunna ta oss hem i med att alla busar går där ifrån.
Sen när jag skulle ta bussen hem så var bussen jätte full, men jag hittade en plats eller ja två så jag satte mig där och så satte sig Sofias kompis sig bredvid, men sen när hon gick så kom det en gubbe i 50-60 årsåldern och satte sig bredvid mig och han stank sprit, det var riktigt vidrit och där satt jag bredvid han i ca 30min.

Och nu sitter jag här och äter min halva pizza som blev över från min pizza igår, och det är riktigt gott må jag säga.



Föresten innan idag så kom Jennifer lite sent till expon för hon var tvungen att fixa en grej. Sen sär hon kom så var hon helt rädd eller vad man ska säga och så sa hon bara: Jag har varit med om det värsta nu precis!
Och jag och Johanna bara vad, vad e det som har hänt? Då hade Jennifer sett en kvinna som precis blivit påkörd och hon låg ner på marken och var medvetslös, polisen och så skakade henne, men hon rörde sig inte. Sen sa Jennifer, jag e inte säker men jag tror hon e död.

Som tur är så klarade sig kvinnan men fick rygg och nackskador.


Kommentera här: