Gulligt sms från mamma

Fick ett jätte gulligt sms av min mamma som jag bara måste dela med mig av!


En nyckelpiga landade på min axel, och frågade mig: jag ska flyga upp till himmelen och möta vår herre idag. Är det något jag ska be om. Fint väder kanske? Jag svarade nej! Du ska bara be honom vaka över hon som får detta sms.. Hon är nämligen helt speciell.. Fint väder behövs inte- hon är en solstråle i sig själv och sprider mycket ljus och värme till alla omkring sig.


Vissa av er kanske också har fått de i med att de är ett kedjebrev.

Och till alla mina underbara vänner, jag har inte pengar på mobilen så kan inte skicka de till er. Men ni vet själva vem ni är <3

Kommentarer:

1 Michaela - Bloggdesign, foto m.m!:

skriven

va gulligt :))

2 Sofie:

skriven

jaa verkligen=)

Kommentera här: