Jag lovar, jag ska försöka sova mindre

God morgon, då vet det ny vecka och fem dagar kvar till helgen.

Sen så klagar väldigt många av mina kompisar på att jag sover väldigt mycket så jag har bestämt mig för att börja vänja kroppen vid att inte sova minst 10 timmar per natt (vardagar). Så igår gick jag och la mig vid 11 istället för vid 10 som jag brukar, stora framsteg va :)? Men hur tror ni jag mår just nu, jo jag kan säga att jag kan knappt hålla ögonen öppna hahah. Men jag har bestämt mig för att jag ska klara av att sova runt 8 timmar per natt till sommaren :)

Men nu är det dags för praktik, sen träning. Så är hemma sent idag

Kommentarer:

1 Elise:

skriven

menar du inte 10 istället för 11? :)

2 Elise:

skriven

haha men då har du inte gjort framsteg? :P

3 Elise:

skriven

haha men det är ju senare x)

då gick det ju inte bra om du ska sova längre ;)

Kommentera här: