Vaccin

God morgon, här kommer ett litet snabbt inlägg. Ska nämligen alldeles strax ta mig ner till by för att ta spruta. Usch jag vill inte är anti sprutor och jag tror helt seriöst att jag redan haft svininfluensan 2 gånger haha nej jag vet att man inte kan ha det två gånget. Men har varit rejält sjuk två gånger nu i sensommar/höst och då haft alla symtom.

Men det roligaste av allt är att på mejlet står det att vi ska vara vid tandläkaren och inte på vårdcentralen hahah :P men nu måste jag rusa iväg, ha det så bra så hörs vi efter min praktik (om jag inte får värsta biverkningarna av sprutan och måste stanna hemma)

Kommentarer:

1 Elise:

skriven

jag hade också alla symptom men hade det inte :P så var kanske inget :)



dock hade min kompis det, hon kunde inte röra sig :O när hon blev frisk tog hon sprutan och då fick hon den vanliga influensan.. så osis! :P

Kommentera här: