Klänning till kusinens bröllop

Var inne på nelly.com bara för att titta runt på lite klänningar. Och tror ni inte jag hitta drömklänningen till min kära kusins bröllop som är i sommar. Så nu ska jag bara kolla mått och så, så att den passar lilla mig vilket jag verkligen hoppas att den gör. vad tycker ni? :)

 

Den är kort ljusrosa tubklänning med volangdetaljer, samt två broscher i for av blommor som man kan fästa där man vill. Till det ett par svarta snygga högklackade skor och någon fin lite kofta hade jag tänkt :)

 

Kommentarer:

1 MyzaaN - Princess Pink:

skriven

haha yähs så är det :p

2 simone:

skriven

sv: Awh.. TACK så hemskt mycket, nu blev kroppen helt varm :D Vad gör du snygging?

3 Malin:

skriven

as snygg klänning! jag har också kollat på den men den blir nog för kort för mig :(

4 Elise:

skriven

skitsnygg! du gumman, jag har gratis frakt på nelly i 11 dagar till, så säg till om du vill så kan jag beställa den åt dig :)

5 simone:

skriven

sv: Det låter mystiskt :O Jag svarar iofs på kommentarer som är en månad gamla, ligger efter mycket bland kommentarerna, men har du inte alls varit inne och skrivit till mig alls innan så är det någon som gör det åt dig :/

6 Anna:

skriven

Hejsan! Ja, sjukt härligt att det bara är 49 dagar kvar nu. Jag ska nog till banken nu i veckan och betala in pengarna till Stickan! :)

7 Elise:

skriven

haha jag tog bilden på klänningen med mobilkamera så den är lite orättvis så ja, den är lika mörk som den är på Nelly :D

Kommentera här: