En skinnjacka

Som jag skrev i morse så skulle jag iväg och shoppa med Helene i Malmö idag. Så vi tog bussen in efter skolan och bestämde oss för att ta Entre. Jag skulle ju som sagt hitta en jacka, och jag leta och jag leta utan att hitta någon jacka som föll mig i smaken, kräsen som jag är. Så vi gick istället för att titta på smink, först på hm där jag hittade en mascara vilket jag var i behov av. Sen så gick vi vidare till kicks för att jag skulle köpa ett mineralpuder, och jag hittar vad jag skulle och fick lite hjälp av både Helene och en trevlig tjej från kicks att hitta rätt färg. Vi gick till kassan för att betala, och när jag drog mitt kort så stod det att det inte fungerar, så jag drog igen och igen, sen gick jag ut för att hämta ut pengar istället, men nej det funka inte det heller. Så arg blev jag för jag visste att där fanns pengar, men som tur var funkade det lite senare.

Efter det så bestämde vi oss för att försöka hitta en jacka igen, och Helene tar fram en skinnjacka hon tycker är söt, EN SKINNJACKA, alla som känner mig vet att det inte är min stil, men tror det eller ej, men den följde med mig hem i alla fall :)

Kommentarer:

1 Elise:

skriven

oh äkta skinn? =)

2 Taroub Bank:

skriven

Snygg jacka du har verklign smak .

3 Martina:

skriven

Svar till Taroub

Tack så jätte mycket Taroub :)

4 Lizette:

skriven

Skinnjackor är ju jättefina! :) Gillar att H&M har fått in en lite varmare variant också. Skitsnygg jacka iallafall!

5 Lizette:

skriven

Sv: heh ja jag såg att det där inte var hm, menade att de e bra att dom fått in en varmare variant bara. För man kan ju inte springa runt med vanliga korta skinnjackor på vintern :)

Kommentera här: