Saker och ting blir inte alltid som man trott

Kollade nyss igenom elevhandboken som vi får varje år. I den står när det är lov, när man har D-dan/Puu-dag (lediga dagar), när det är friluftsdag och allt sånt som kan vara bra att veta.

Så jag skrev in allt viktigt i min kalender och när jag kom till vårterminen blev jag både glad och lite chockad. Vi har nämligen varit helt inställda på att vi ska ha balen måndagen den 30/5 och ta studenten måndagen den 6/6. Det har alltid varit så att man har balen en vecka innan studenten, och innan sommarlovet så frågade vi om det skulle bli även så för oss i och med att vår studentdag skulle infalla på Sveriges nationaldag, då fick vi svaret, ja med det är klart.

Men nej, så blev det inte, vi kommer till att ha vår bal måndagen den 30/5 precis som vi trott, men vi kommer ta studenten onsdagen den 1/6 istället :D

 

Kommentarer:

1 E:

skriven

sv; verkligen :) haft en bra dag? ♥

2 E:

skriven

sv; jaha okej :/ Min har varit heelt okej.. dock har jag tröttnat riktigt mycket på regnet nu :) kram!

3 Elise:

skriven

haha vad konstiga tider detta året ^^

Kommentera här: