Skola igen

Idag blir det skola igen, trots att jag inte är helt kry. Men jag blir så rastlös när jag inte har något att göra så jag måste ta mig till skolan haha. Blir nog en ganska lugn dag idag, börjar 8.10 och slutar 13.30, riktigt skönt. Men resten av torsdagarna kommer till att bli bättre då jag ska ta bort mitt IV-val som jag har direkt på morgonen, jag är nämligen redan färdig med mina poäng där så det är upp till mig om jag jag vill utöka mina poäng eller inte. Klart det hade varit kul att läsa organisation och ledarskap sant turism och resor, men känner att det är så mycket nu i 3:an så jag vill heller lägga all energi och ork på mina andra ämnen.

 

Dagens outfit:

Tröja - MQ

Jeansleggins - Vero Moda

Kommentarer:

1 luring:

skriven

Har du mal i klädkammaren, eller fick du byxorna billigt på din Kreta semester?? :) Froggy Froggy...

Kommentera här: