♥ Dag 14 – Det här får mig att må bättre.

Jag är en person som oftast är väldigt glad och positiv, men självklart finns det saker som kan få mig att må bättre ändå. Något som får mig att må toppen är när jag umgås med mina underbara vänner, det kvittar om jag är glad eller ledsen för dem får mig ändå alltid att skratta och le. Jag mår också väldigt bra när någon i min omgivning har förgyllt min vardag, så om det bara nä något så litet som ett gulligt sms. Shopping är också något som får mig att må lite extra bra, dock bara för stunden, för två dagar senare så tycker men ändå att man inte har något fint i garderoben haha.

Kommentarer:

1 hannategin:

skriven

okej den va jätte fin, vad duktig du är! :)

skulle du kunna hjälpa migmed min blogg design? .. om du gör det gratis vill säga, vet inte riktigt hur ja ska kunna ge dig pengar lixom ^^ ... men det skulle va kul om du ville det om du har tid och lust vill säga ;) hejdå ! :)

Kommentera här: