Hitta världens sötaste skor till bröllopet

När jag var på nova hittade jag världens sötaste skor, som hade varit perfekt till bröllopet. Dem var svarta, 12cm hög klack och längst fram var det som en rosett. När jag testar skorna var dem självklar jätte stora, så jag gick fram och fråga om de har något inlägg man kunde testa lägga i skon. Det hade dem, så jag tog på mig skorna igen och till min besvikelse var skorna fortfarande förstora. Och självklart var minsta storleken 36 :/

 

Men jag fick i alla fall med mig en freebra hem, som jag ska ha till min bröllopsklänning, eller man kanske säger klänningen jag ska ha på bröllopet. För er som inte vet vad en freebra är, så är det en BH som du klistrar på bysten, jätte smidigt och man slipper BH banden  :)

Freebra från Twilfit 299:-

Kommentarer:

1 Elise:

skriven

nä fan vad synd att de inte fanns :(

sånt är så surt...

Kommentera här: