Idag skulle man legat på stranden!

Efter att en liten skithund puttat på mig i över en timme så har jag äntligen orkat dra mig upp ut sängen, trots att jag bara ville sova vidare.

Har hunnit vara ute en runda med henne också, så nu är hon nöjd. Och en dag som idag skulle man banna mej legat på stranden, klockan är lite över 10 och det är redan 24º ute, helt underbart. Men det är inget vidare kul att åka till stranden själv, och Helene kan jag nog inte ta med mig med tanke på hur röd hon blev igår, och i princip alla andra jobbar. Så får väll lägga mig och steka i trädgården med lite sololja istället :D

 

Lite bilder från gårdagen då jag var i Lomma med Helene, Jennifer och Maribel :)

Dem hade surfringutbildning precis där vi lagt oss :)

 

Maribel och Helene

 

Jennifer

Kommentera här: