Plast i sock

Min pappa har alltid haft en massa skit för sig. Men när jag kommer ut i trädgården och ser att han lindat in fötterna i Gladpack, trodde jag att jag skulle dö i skratt. Liksom vilken människa får den idé?

Och anledningen till att han linda in fötterna i Gladpack var att mamma vattnar gräset, och han ville inte bli blöt om fötterna, därför tillverkade han egna plast i sock sa han.

 

Alla ni som nu aldrig träffat min pappa tror säkert att han är ett psykfall, men så är det inte, han har humor och gör såklart sådana här saker enbart på skoj för att få oss andra att dö av skratt :)

Kommentarer:

1 mamma:

skriven

han e som en unge i 7- års åldern. hoppar runt i gräset och har gymnastik ;)

2 Martina:

skriven

Svar till mamma

HAHA nu överdrev du lite, han satt ju faktiskt bara vid bordet :)

3 alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE:

skriven

Hej :) Jag är med i en fototävling med sommarbilder som jag sjukt gärna skulle vilja vinna där första pris är en systemkamera.

Så därför vore det helt sjukt snällt om du kunde slösa 5 sekunder på att lägga en liten röst på min bild.

Du hittar den här : http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=2145



Tack så jättemycket på förhand och förlåt för reklamen åså, men man kan rösta en gång per dag och vill så gärna vinna

kram Alexandra

4 Elise:

skriven

hahahahahhhah dör av skratt! x)



"sock i plast" förresten ;)

Kommentera här: