Pratar om mopedolyckan med lillebror

God morgon, sitter här vid bordet och pratar lite med min lillebror. Det var nämligen en trafikolycka med en moped och en bil igår. På mopeden satt det två killar, och killen som satt där bak är en kompis, eller jag för detta kompis till min lillebror. Vet inte så mycket om vad som hänt mer än att det är två personer som förts till sjukhus, var av en ansågs vara allvarligt skadad, och man förstår ju att det är killarna på mopeden som skadats mest.

Hoppas verkligen killarna har turen med sig och klarar detta.

 

Vet själv hur min bror känner, var med om en liknande händelse för 3 år sedan. Då det var två killar i min parallell klass som krockade med en bil. Killen som satt bak på mopeden var då medvetslös länge och ingen trodde han skulle klara sig, men han var stark och hade turen med sig, och kom på fötter igen som tur var.

 

 

Kommentarer:

1 alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE:

skriven

sv. tusen tack söta du :D <3

Kommentera här: