En trevlig kväll i Höör

Har nu precis kommit hem från en mycket trevlig fest i Höör. Ändra som varit lite drygt är resan dit och hem, tar ju så grymt lång tid. Gick ifrån festen vid hal ett och var hemma vid lite över tre. Men jag har i alla fall haft en toppenkväll tillsammans med Malin, Noah och alla andra på festen, tusen tack för en superlyckan fest Alexander och tack för att du bjöd med mig Malin :)

Nu ska lilla jag sova, och framför allt vila mina stackars fötter som fått stå ut med 10cm klackar hela kvällen, och det är dem inte riktigt vana vid haha.

 

Kommentarer:

1 Malin:

skriven

Awesome kväll!! blev hur lyckat som helst :D Jag har fått blåmärke av mina skor under foten, fy fan va det gjorde ont, haha! Tack för du hängde med och gjorde kvällen ännu bättre <3

Kommentera här: