Toppen dag

Har haft en toppen dag på Ullared med tjejerna, massa shopping, skratt och inspelning!
På vägen hem svängde vi in om Höganäs för en liten runda på Lager 157, där det blev ytterligare lite shopping,  haha. :)
 
 
 
Med mig hem från Ullared fick jag:
En söt blus
Ett super sött linne
En jeanskjol
Ett par jeans
Frem par strumpor
Två packet sminkborttagning
Ett paket klämmor
Två paket baby foot
Åtta stycken ansiktsmask
Två kajaler
Två par hörlurar
Ett paket tip guides
Fyra par örhängen
En plattång
Söt lite gris till Xenna
Saker till Kalles lägenhet
 
och från Lager 157:
Halsduk
Vantar
En söt "kofta"
Ett par leggings

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Åh jag vill också till ullared!
Men du nu är jag trött på min deisgn, den behöver förnyas:) Kan du bara ändra liet bilder? Vill ha väldigt enkel header bara.
Kram

Svar: Visst kan kar göra det, gör så att du skickar bilderna till [email protected] :) Kram!
Martina

2 Nickan:

skriven

Deva jag som skrev förra

Kommentera här: