Julfirande

Har bara umgåtts med familjen och tagit det lugnt hela julen, där av dålig uppdatering! 
Men mitt julfirande började i söndags då vi firade lite smått med julmat och uppesittarkväll. Tyvärr blev det inga storvinster på uppesittarkvällen men pappa, Anna och Amanda vann var sin nyårslott, alltid något. Och vem vet, kanske det är på nyårslotterna storvinsterna finns!
 
Sen i måndags startade vi dagen med en mycket sen julfrukost och tyvärr utan mamma som jobbade. Där efter satte jag och lillebror oss framför tv och tittade på filmen om jordens undergång den 21/12 2012, vet inte riktigt vad den heter men ni vet säkert vilken jag menar! Sen var det dags att fixa sig och köra och hämta mamma, och sedan vidare till kusinen för att fira julafton.
 
Och i julklapp mig jag:
- Rutiga kokboken 
- Doftpinnar
- Fin bakskål med handtag 
- EvaSolo tebryggare
- Marimekko handduk
- Ansiktsprodukter
- Julpynt 
- Duk
- Påslakan 
- Presentkort 
- och teckningar av fina Nathelie och Solee  

 

Kommentarer:

1 En som vet!:

skriven

Fick du inte lite mer i julklapp???
Har bestämt för mig att det var mer.... som du inte nämt.

Svar: Jo, glömde skriva påslakan och teckningen Solee ritat :)
Martina

Kommentera här: