Mellandagsrea

Idag tog jag mig till nova för att trängas med alla andra på mellandagsrean. Inne på själv nova var det helt kaos, men ute på nova 2 var det helt okej, och lagom mycket folk. Inne på cervera såg jag att EvaSolo termosen jag funderat på att köpa för mina födelsedagspengar faktiskt var nedsatt, och då kunde jag ju självklart inte låta bli att köpa! Men vattenkokare i samma serie som jag så hemsk gärna vill ha var dessvärre inte nedsatt och snålheten satte stopp för den. Och på Royal Design är den ju faktiskt något billigare, så kanske får ta och beställa hem den därifrån istället! 
Hittade även lite julpynt, och underlakan som fick följa med hem! 

Nu vill jag bara ha en lägenhet också, och gärna redan imorgon så att jag kan få använda allt fint jag fått/köpt haha!! :)
 

Kommentarer:

1 mamma:

skriven

Ja en lgh skulle nog passa er fint nu, det börjar bli väldigt trångt med alla dina kartonger. Du har så mycket nu att du inte vet vad du har.

Svar: Jaa det skulle det verkligen!! Haha i så fall får ni väl ta och rensa ut bland era saker så blir det nog lite plats över ;)
Martina

Kommentera här: