20-årsfest

I helgen hade jag min 20-årsfest med släckt och vänner. Hade en toppenkväll med god mat, trevligt sällskap och massa fina presenter. Det bjöds på en Italiens buffé, som min duktiga mamma tillagat, mycket gott!! När alla var mätta och belåtna hade pappa förberett en liten frågestund med frågor om mig. Det var allt ifrån vilken färg min första cykel var till roliga saker jag kläckt ur mig under min uppväxt. Lite roligt faktiskt, han hade även skrivit ett tal till mig där han berättade en massa roligheter från min bandom. Jag skrattade så mycket att tårarna kom haha, tack för ditt fina tal pappa! 
 
Medan släkten och vännerna satt åt tårta, passade jag på att öppna alla fina presenter, och nu ska vi se om jag kan komma ihåg allt jag fick! 
Massa kontanter, presentkort på Ikea, Cervera och Nova, berlockarmband, tapas set + kokbok, chokladfondueset, julskålar i SagaForm, resterande skålar  i taste serien från SagaForm, bak set (bakskål, mått, slickepott, bakform m.m.) äggklocka, ugnsform, bordsunderläge, diskhandduk m.m.
Tusen tack allesammans!! 
 
 
Fina kusiner! 

Fina Cessan och Victoria! 
 

 

Kommentera här: