Surt samtal

Fick ett surt samtal från tandläkaren idag. Hon sa att det var alldeles för länge sedan jag var hos tandläkaren och att jag skulle komma antingen på måndag eller tisdag. Tycker inte riktigt dem kan tvinga på mig tider, jag är vuxen och bestämmer väl det själv när jag vill gå dit, eller har jag fel? Sen att det var alldeles för länge sedan jag var där kan jag inte riktigt tycka är ett argument från deras sida. Med tanke på att under hela min uppväxt har jag endast fått tid hos tandläkaren en gång vart annat år, och det är just 2 år sedan jag var där sist!? 
Sen när jag frågar henne vad det skulle kosta svarar hon surt, ja eftersom du är 21 så får du 300kr i rabatt tror jag. För det första är jag 20 och för det andra frågade jag vad det skulle kostade och inte vad jag skulle få i rabatt. 
 
 
 
 

Kommentera här: