Asus

Glad tjej med en ny dator! Snälla pappa körde mig halva Skåne runt för att jag skulle hitta en bra. Inne på Inet i Malmö hittade jag tillslut en prisvärd dator efter mina krav. Och jag blev så glad att personalen var så datorkunniga och inte bara stod där och snacka massa skit. Utan faktiskt letade upp ett antal datorer till ett bra pris utifrån vad jag sökte, samt förklarade noggrant skillnaden mellan de olika datorerna. Och till min förvåning sa att den billigare av datorerna skulle räcka gott och väl till mig och att han varmt rekommenderade den. Så Asus fick det bli, och än så länge är jag mer än nöjd, trots att jag och Windows 8 inte kommer så jätte bra överens än haha. Men det är väl sånt som ger sig med tiden! Nu har jag i alla fall en grymt snabb dator, med mycket minne som INTE hänger sig hela tiden! :) 
 

Kommentera här: