Att vila sig i form!

Igår hos systrarna Fredriksson fick alla göra en kroppsscanning, för er som kanske inte vet vad detta innebär så är det en våg som kollar din vikt, % fett, % vatten, antal kilo muskler, inre ålder m.m.
Jag som inte ens minns sist jag tränade på grund av skadan tyckte det var lite jobbigt att gå upp på vågen haha. Och att jag precis innan klämt i mig värdens måltid gjorde inte att saken kändes bättre. Men att vara en soffpotatis visade sig faktiskt vara helt okej, haha ;)
 
Vikt: 44,8 kg
Fett: 15,9%
Vatten: 61,5%
Muskler: 35,8 kg
Fysisk gradering: 8
Viloförbränning: 1184
Metabolisk ålder: 12 år
Bukfett: 1
 
Slutsats av kroppsscanningen, jag har alldeles för lite fett för min ålder, ska ligga mellan 21-33%, jag ha lite för mycket vatten, ska ligga mellan 45-60%, min fysiska gradering 8 = smal och muskulös, och en 1 på bukfettet är det lägsta man kan ha, alltså mycket bra! Tror jag ska fortsätta att vila mig i form! Haha skämt åsido, jag saknar träningen och vill inget hellre än att knät ska bli bra så att jag kan börja träna igen. 
 

Kommentera här: