Bakning med riktig choklad!

Har nu stått och bakat i närmare två timmar, och det är ju så himla roligt när man väl är på bakhumör. Men hade sån beslutsångest och kunde inte bestämma mig för om jag skulle baka kladdkaka eller kärleksmums, så det blev faktiskt både och! Dock gjorde jag bara halva satser, eftersom det inte är så värst många som kommer på söndag. Har ju även tänkt göra cupcakes, då jag tycker det är lite trevligare att bjuda på lite olika sorters kakor istället för bara en stor. Men cupcakes väntar jag med att baka tills på söndag, då dem är som godast samma dag! :) 
 

Kommentarer:

1 Rebecca&Mathias:

skriven

Mums, alltid gott med nybakat! Ha en fortsatt fin Fredags kväll! :)

Svar: Aa visst är det, dock får jag låta kakorna vara tills på söndag då jag bjudit hem familjen på fika.Tack detsamma! :)
Martina

2 Rebecca&Mathias:

skriven

Sv: Jaha okej, jobbigt läge he he!! :)

Svar: hehe aa :p
Martina

3 sune:

skriven

Ja, jobbigt läge! Men på söndag så ryker det till...

4 Esmeralda:

skriven

åhh vad gott med kärleksmums och kladdkaka

Svar: aa supergott! :)
Martina

5 victoria:

skriven

Gash, så gottesugen jag blev nu. Och baksugen... Hade suttit fint med en riktigt god cupcake, men jag är inte särskilt bra på att göra dom haha!

Svar: Det är inte jag heller haha, men ska göra ett gott försök på söndag så får jag hoppas dem blir fina och framförallt goda! :)
Martina

6 Photo by E M E R E L L A:

skriven

Oj så gott! :) Kul med lite recept också :D

Svar: Det blev väldigt gott kan jag lova :)
Martina

Kommentera här: