Dödarpass på gymmat

Precis kommit hem från ett dödarpass på gymmat. Var betydligt mindre folk idag, så hade gott om plats för att göra min sjukgymnastik! Körde ett tufft och intensivt benpass i ca 40 minuter och avslutade med 20 minuters powerwalk på löpbandet. 
Känns så mycket roligare att gymma nu när jag verkligen kan köra så hårt att jag blir trött i musklerna istället för att tvingas sluta så fort det börja göra ont. Slide övningar som jag gjort väldigt länge nu börjar också bli lättare, och jag både ser och märker att knäskålen är mycket stabilare än tidigare, vilket är bra. Nu längtar jag bara till det är så bra så jag kan få börja springa och simma! :) 
 
 
 

Kommentarer:

1 frukallgren.blogg.se:

skriven

Har också haft mycket problem med mina knän, men tränade upp lårmusklerna hos sjukgymnast så nu går det lättare att göra alla möjliga övningar och utföranden! Så kul när man känner att man kan köra med power! :D

Svar: Ja visst är det! Har varit långtidsskadad, så är så skönt att efter ett och ett halvt år hos sjukgymnasten äntligen kunna röra min någorlunda normalt och faktiskt kunna träna igen, vilket alltid varit en stor del i mitt liv. :)
Martina

2 emy:

skriven

sv: hehe det var det verkligen!! :)

3 sune:

skriven

Hej & hå, träna på!

Kommentera här: