Vill piffa till lägenheten!

Nu känner jag att jag varit hemma förlägne, börjar bli så rastlös. Vill göra om här hemma, lägenheten har i princip sett likadan ut i 7 månader och jag känner att det är dags att piffa till den lite. Har börjat med att sy upp gardinerna som var något för långa. Men vill fixa mer, på diskbänken vill jag t.ex. kasta ut vår ful vattenkokare och skaffa en finfin från Eva Solo, och även sätta två vita örtkrukor från SagaForm. Så vi slipper ha vår basilika och persilja i dem fula påsarna man köper dem i haha.  
Vill även göra om lite i hallen inte hela hallen utan bara precis innan för dörren, men jag vet inte riktigt hur?! För tillfället känns det inte färdigt och inte heller speciellt mysigt och välkomnande, vilket jag vill! Någon som har något tips på vad jag kan hitta på med min lilla hall? Har ju inte så mycket utrymme, men vill ändå har bra med förvaring samtidigt som det är fint och luftigt! :) 

 
 
 
Såhär liten och tråkig ser vår hall ut, vi har ett vitt stor skoskåp nere i vänsterhörnet och ja, det är allt vi satt in där! Ser inte så värst välkomnande.. :( 
Vill få det lika fint som övriga lägenheten, bilder finns här
 

Kommentarer:

1 Ghugge:

skriven

Det blir säkert jättefint så pysslig som du verkar vara..Lycka till!!
Jag älskar att dekorera om hemma, man behöver lite förändring då o då. Ha en skön kväll..

Svar: Tack detsamma! :)
Martina

Kommentera här: