Ändrade planer

Ibland blir det inte riktigt som planerat. Skulle egentligen varit på Ullared vid detta laget med Elisabeth, Sandra och Amanda. Men det blev tyvärr inställt och istället sitter jag här hemma själv och tråkar.
Sitter här och funderar på om jag inte ska gå ner till affären för att se om dem har små tavelkrokar, då våra tavlor fortfarande inte kommit upp på väggarna.. Har dumt nog betongväggar och krokarna vi har hemma som är till betongvägar är förstora för tavlorna. Så kan inte hänga upp dem! Men det måste väl finnas lite mindre storlekar än dem vanliga runda? Hoppas i alla fall jag kan hitta det, hade varit så skönt att få tavlorna på plats! :) 

Det är sådana här vi har hemma, men själv kroken är alldeles för bred. Så skulle vilja ha några som är mer som en spik, om det nu finns?! Annars får jag väl ta och fila ner dem jag redan har här hemma eller något, haha ;) 
 
 
 

Kommentera här: