Att det ska var så svårt med allergier

Känner att jag är ute i sista sekund, vilket inte alls är likt mig. Men nu sitter jag här i alla fall och försöker komma på vad för såser vi ska ha med oss imorgon. Hade underlättat något om det inte var en massa allergier att ta hänsyn till haha. Det ska nämligen vara mjölkfritt, glutenfritt, sojafritt och inga nötter, och utöver detta så ska såsen serveras kall. Och envis som jag är så ska alla kunna äta av alla såser! Så förslag tas gärna emot om ni vet någon god kall sås till kött och kyckling. :)

Salladen känns lite lättare, där är det bara denna lilla fröken som är lite överkänslig mot tomater. Så det är bara att slänga ihop massa grönsaker (förutom tomater). Tänkte även ta med mormors goda knäckebröd om jag hinner baka ikväll. 

Image by hagwall (License)

Kommentera här: