Lite "julledigt"

Det här halvåret har verkligen flugit iväg, känns som det var igår jag träffade min härliga klass för första gången samtidigt som det känns som jag känt dem i en evighet haha.  
 
När vi började i höstas fick vi gång på går förklarat för oss att utbildningen var tuff, men jag hade aldrig min vildaste fantasi kunnat tänka mig att det skulle vara så tufft som det hittills varit. Vi har verkligen lärt oss galet mycket men vägen dit har varit världens uppförsbacke! Och för att hinna med det snabba tempot har vi utöver det 8 timmarna om dagen i skolan fått ägna både kvällar och helger till att plugga. Där av har jag tyvärr prioriterat bort bloggen.
Men nu har vi fått lite "julledigt" i två veckor, och har bara två labbar och lite föreläsningar online att ägna oss åt. Så förhoppningsvis blir det lite tid över till bloggen.  
 

Kommentera här: