Dagen efter

Godmorgon, igår hos sjukgymnasten fick jag min akupunktur, vilket resulterar i att jag känner mig stel från skuldrorna och upp i nacken samt har en jobbig huvudvärk idag. Det är nu man skulle haft mamma här, hon är verkligen jätteduktig på att massera!
 
Tänkte i alla fall fixa lite frukost nu, och dricka en kopp kaffe, brukar hjälpa mot huvudvärken. Ska även röra på mig lite så att stelheten försvinner. Har fått några enklare rörlighetsövningar för nacken som hjälper väldigt bra. Men trots att det är lite jobbigt såhär dagen efter så försöker ja se det positivt, för varje behandling så har muskelknutorna faktiskt minskat och migränanfallen har blivit betydligt färre! 

I övrigt mår jag bättre, febern har försvunnit och är inte alla lika trött och frusen längre, vilket är himla skönt! :)

Kommentera här: