Båtresa i kristallklart vatten

I onsdags så var vi på en båtresa som varade hela dagen. Vi åket förbi ön Kleopatra (tror den hette så), såg inte så jätte mycket av den mer än att där fanns en borg och så. En liten stund där efter så stannade båten och vi fick hoppa ner i vattnat för att svalka oss, men vattnat var så varmt att de in blev någon svalka. Vattnet var också kristallklart och underbart att bada i. Vi hamnade på 5 sådana ställen under dagen.

Det blev också mat på båten och de var kyckling med någon smaksatt pasta och en super god sallad.

Under hela båtturen så låg jag och solande uppe på soldäck vilket jag kanske inte skulle gjort för jag brände mig lite.  




Kommentarer:

1 julia:

skriven

så nu följer vi dig :)

2 Mia:

skriven

Jag har lagt till dig nu så kan du ju lägga till mig ;)



Fin blogg! :)

3 Emmy:

skriven

Hej :) Jag låter kanske off nu, men vad innebär bloglovin ? :P :) men förklara bara, så självklart kan jag lägga till dig :) Kram

4 Martina:

skriven

Hejsan, Ja visst kan vi bevaka varanndra på bloglovin så jag har laggt till dig nu. Kramar! :)

Fint namn föresten ;)haha

5 Mia:

skriven

Tack själv :)!

6 Martina:

skriven

ahvisst kan vi göra de :)

7 viktoria:

skriven

åh vart har du varit? :D

ser riktigt härligt ut ;)

8 jonna:

skriven

åå vad härligt det såg ut!:)

Kommentera här: