I Marmaris

Hejsan nu sitter jag har i Turkiet och har det jatte harligt. Vi har runt 42° i skuggan pa dagarna vilket ar super skont. HAHA hoppas ni kan lasa och forstar vad jag skriver fast de tre sista bokstaverna inte finns pa detta tangentbord. HAHA super svart att skriva, inget sitter pa ratt plats!
Sen jag kommit hit sa har vi hunnit med att vara pa en battur och badat ute pa oppet hav, super skont. Jag har ocksa smakat grillad blackfısk och mums vad gott det var, nagot jag tycker ni ska smaka om ni aker hit! Har sa klart ocksa shoppat lite och ska pa marknad imorgon. Men jag har da ınte lyckats branna mig :D
Hoppas nı har det kanon dar hemma!

Kommentarer:

1 Emmeli:

skriven

Låter härligt ;D

2 Anonym:

skriven

Vilket internetcafé använder du? Jag har själv varit där, för två år sen, men då låg vi i marian Netsel. Basarerna är något du måste besöka! Finns jättemycket roligt och det är alltid roligt att lära sig att pruta ;) Pusshej!

3 Förvirrade Morsan:

skriven

avundsjuk!!!

4 Terese:

skriven

Fin blogg. :)

Följa varandra på bloglovin?

5 Waitsh <3:

skriven

Jag funderar på att ha ''veckan blogg'' på min blogg. =)

Skulle du delta i fall jag hade det?

Kram Waitsh <3

Kommentera här: