Inlägg av Emma som blev veckans blogg


Tänk att jag hade tur i spel ändå? Jag blev vinnare av Martinas tävling ; veckans blogg fast man kanske inte kan kalla det för spel men det är en tävling så det var väl ett slags spel kanske? Det sägs ju att har man tur i spel har man otur i kärlek och tvärtom, men vi får hoppas att jag har tur i båda. Först och främst vill jag tacka alla er som röstat på mig det var verkligen jätte kul att vinna och utan era röster hade det inte varit möjligt så ett stort tack till er. Jag har bloggat nu ett tag och jag gillar verkligen att kunna skriva av mig, för er som inte vet så håller jag ju på med musik också så bloggen är ett bra sätt att uppdatera om musiken när dom nya låtarna kommer osv. Men för det mesta skriver jag om mitt liv, min vardag och mina känslor. Tipsar lite om filmer, dagens outfit, skriver även en del om sport men det är mest om hur det går för blåvitt i allsvenskan kanske lite om sverige och även lite hockey men dock bara om förlunda. Så denna bloggen är om mina intressen, familj, vänner hur jag mår, vad jag känner osv.. Så ta dig gärna tid och gå in och kicka och lämna gärna en kommentar så jag även kan besöka din blogg, för är det något jag har som stort intresse är det att läsa andras bloggar.


Så hoppas vi ses/hörs framöver och välkommen till min blogg

[Klicka här för att besök Emmas blogg]


Kommentarer:

1 Hannah & Martina:

skriven

Hehe egentligen är det väll de :P

Fast vi fick ledigt imorron för att det e 25 dagars fest ikväll :P hehe :)

När e det ni slutar skolan?

2 Hannah & Martina:

skriven

Hehe om inte så får du en veckas ledighet :P

Fast tänkte mer när ni går till sommarlov.. Slutar ni me 12 Juni eller?

Kommentera här: