Text i Kommentarsrutan

Blogg tips

Du har säkert sätt att många har en text i sina kommentarsrutor som alltid finns där när man går in på kommentarer. Jag tänkte visa hur man gör de. Det är super enkelt!


1 Gå in på Design -> Kodmall klicka ni dig till Emty page


2 Skrolla dig sedan ner till ungerför mitten och leta upp Kommentar: <br />


3 Skriv sedan din text två rader under mellan rows="7"class="formskugga"> och </textarea> observera att det inte finns något mellanslag mellan dem!


4 Kopiera sedan texten i rutan under och klistra in den efter "7"

<textarea name="comment" onchange="doChange(this)" cols="52" rows="7" onFocus="this.value=''; this.onfocus=null;">Din text här!</textarea>


5 Tryck sedan på spara så ska texten finnas där :)

Lite feedback uppskattas då du använt dig av ett av mina design tips :)

Kommentarer:

1 Sandra:

skriven

Jaha du menar så.. Så har jag tydligen på alla inlägg, där jag har bilder.



Ärligt talat så gör jag ingenting så att det blir så. Det kanske är för att jag inte har lakt till min egen blogg på blogglovin, asså gjort så att man tar kontroll över det själv. Har du lakt till dig där? Jag har ingen aning om vad som gör så att bilden kommer upp.. tyvärr.. men kolla det jag sa! :)

2 Sandra:

skriven

Okej, då är det nog det ska du se.. :P

3 ida:

skriven

funka skit bra !

tack så mke :)

4 nathalie:

skriven

kan inte du lägga in hur man får olika klickbara bilder i header ?

5 Josefine och Mikaela:

skriven

vad bra det blev, jag testade!

6 Mimi:

skriven

som en annan frågade,

kan inte du lägga in hur man får olika klickbara bilder i header? :D

7 Malin.:

skriven

Tack! Det fungerade jättebra! (:

8 lina - en liten vanlig fotoblogg:

skriven

Bra tips, använde mej utav det till min nya design! :D

9 Madeliene:

skriven

Tack så mycket för tipset! :D Det funkade perfekt! kram

Kommentera här: