Gratis bloggdesigner

Angående gratisdesignerna så är dem inte personliga, och kan användas av vem som helst. Så vill du använda dig av någon av de gratisdesignerna jag gjort så är det bara att ladda ner dem, vilket är både lagligt och utan kostnad! :)

Krav som jag har på de designer jag gör är att direktlänken längst ner i menyn ska finnas kvar så länge designen används. Det är ingen stor eller störande länk, utan den är ganska liten och gjorde för att match design. Anledningen till att jag har som krav att den sitter kvar är för att visa att det är jag som gjort designen.



[Ladda ner här]


[Ladda ner här]


[Ladda ner här]


[Ladda ner här]

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

kan du inte göra twilight designer ?

2 Alicia:

skriven

jag har den gröna:)

dina designer är så fina och blommorna är gudomliga:P

3 Alicia:

skriven

om jag använder en av dem får jag lägga till t.ex en signatur då eller är det förbjudet??:P

4 ( : Ane:

skriven

Hei!

Jeg har den lilla med blomster, Nr.2!

- ANE



, anemaren.blogg.no

5 Anonym:

skriven

Dina designer är så fina! Jag har den första :)

6 anna:

skriven

hej, undrar om man får ändra på designen om man har kvar att det står att de e du som har gjort den? tänkte om man fick ändra header o sådär? :)

Kommentera här: