Fest i Höör

Är nu hemma efter en kanon helg.

Min väska och allt där i stinker bara sprit och jag har fortfarande gårdagens kläder och smink på, känner mig så ofräsch så det är inte sant.

 

Jag och Pernilla tog oss först hem till Helene där hon hjälpte oss med sminket och håret. Efter vi fått lite mat i magen så blev vi körda till en lokalfest i Höör. Där blev det fest för hela slanten, och dum som jag var ställde jag min väska precis intill ett bord med massa öppna spritflaskor som någon tydligen råkade välta ut över hela min väska haha. Men det blev i alla fall en riktigt lyckad fest, trots att polisen stängde ner festen tre timmar innan den skulle slutat. Så vid lite över 1 följde jag och Pernilla med Helene hem och det tog inte lång tid förens alla tre hade däckat i hennes stora säng, med kläder och smink på.

 

Tack för en super trevlig kväll allesammans!

 

Kommentera här: