Besviken!

I fredags byggde jag på mina naglar, tjejen jag gjorde det hos byggde med gelé eftersom det tydligen skulle vara bättre för nageln samt sitta bättre än akryl. Men redan morgonen därpå började gelén lossna något i kanterna och idag inte ens en vecka senare trilla hela gelén på lillfingret av.  :(
Sist jag byggde på naglarna gjorde jag det med akryl och det satt som berget i över en och en halv månad. Så vill fixa till naglarna med akryl istället, någon som vet vart man kan fixa detta i närheten av Lund/Malmö till ett bra pris?
 

Kommentarer:

1 Elise:

skriven

då var hon nog inte så jättebra, för mina sitter i 5 veckor utan att ens ändra sig! men jag tycker inte du ska ta akryl, det är farligt för ens lungor också ;)

Svar: Det var nåt sånt jag förväntat mig, och att jag kunde gå dit var tredje vecka för att fylla på. :/
Martina

Kommentera här: