Media Evolution

Ibland känns livet på topp!! Jag har precis skrivit min första och sista tenta för detta året, och det kändes verkligen bra, känns som jag satte VG vilket är högsta betyget vi kan få! Ut över det så är det dags för LIA (läran i arbete) på måndag, och jag har fått LIA på ett företag inne på media evolution, hur coolt är inte det?! Vi är två från klassen som ska vara där och vi ska få testa på allt från spelutveckling till appar och hemsidor. Ska bli grymt rolig, och jag ser verkligen fram emot dessa 11 veckorna! :D 
 
Utöver att vi ska få superroliga uppgifter så måste jag bara säga att jag älskar miljön, fräscha stilrena lokaler inrett med designmöbler, hög i tak och stora fönsterpartier. Där är verkligen så himla fint!! 

Kommentarer:

1 mamma:

skriven

Såååå roligt för er! :)

Kommentera här: