Nere på graven

Idag så följde jag med mamma och pappa ner till min farbrors grav. Jag brukar ju inte vara där så jätte ofta, men när man verkligen är där så känns det tungt och man känner en stor saknad. Det är så orättvist att en man som är 47 år ska behöva lämna jorden p.g.a. av en så hemsk sjukdom. Han var ett barnbarn, en son, en bor, en far, en farbror, en morbror, en vän och världens snällaste människa.
6/2-09 5.15 något jag alltid kommer minnas, dagen och tiden du lämnade oss och jorden.
Ta vara på era nära och kära för en dag har ni inte dom kvar!


Idag på wipeout så var brottaren Sabina Magnusson med och jag trodde verkligen att det skulle gå bättre för henne (lite orättvist) hon som är så grymt duktig brottare och grymt tränad. Tjejen är så duktig att hon är med i landslaget :)

Kommentera här: